Overblijven

Leerlingen kunnen op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag overblijven op school. Er is een vaste groep overblijfhulpen aanwezig, die zorgt voor de dagelijkse gang van zaken. Het overblijven wordt georganiseerd onder verantwoordelijkheid van de schoolleiding.

Tijdens het overblijven eten de leerlingen samen met hun eigen leerkracht in het klaslokaal. Daarna is het tijd om buiten te spelen onder toezicht van de overblijfhulpen. Regent het? Dan spelen we liever binnen.

Heb je vragen over het overblijven? Neem dan contact op met de coördinator overblijven voor Benzenraderweg mevrouw Yvonne Chaudry.

Kosten en aanmelden overblijven

Incidenteel€ 1,50 per keer incl. drinken
1 dag per week€ 30,00 per jaar excl. drinken € 38,00 per jaar incl. drinken
2 dagen per week€ 49,00 per jaar excl. drinken€ 58,00 per jaar incl. drinken
3 dagen per week€ 63,00 per jaar excl. drinken€ 73,00 per jaar incl. drinken
4 dagen per week€ 77,00 per jaar excl. drinken€ 90,00 per jaar incl. drinken

Bij incidenteel overblijven dien je ’s ochtends de betaling te voldoen bij de schooladministratie.

Wil je je kind aanmelden voor het overblijven? Dit kan via het aanmeldformulier. Deze kun je vragen bij de schooladministratie.