Zomerfeest locatie Benzenraderweg

Vrijdag 30 augustus was er na jaren weer een zomerfeest in en om de school van 16:00 tot 20:00 uur. Voorheen was er om de 2 jaar een schoolfeest, maar tussen 2020 en 2022 was er Corona en daarna werd ruim een jaar de school verbouwd. Maar nu had iedereen er weer heel veel zin in. Dat was te zien aan de grote opkomst en het weer speelde natuurlijk ook mee. Het was heel relaxed en gezellig. Er waren verschillende activiteiten: springkussen, nagels lakken, mini trampolines, schminken, voetballen, spijkerbroek hangen, marschmellows en brood roosteren en nog veel meer. Gelukkig ook een bar, frietkraam, wafelbar en broodje knakworstpunt voor de honger en dorst. Voor 2 euro konden er loten voor de Tombola worden gekocht met mooie gesponsorde prijzen. Lekker om weer eens even wat gezellig met elkaar te kletsen buiten de oudergesprekken om. Complimente en grote dank voor de mensen van de organisatie. Het was Top!