winterfeest

Vrijdag was ons jaarlijkse winterfeest. We zijn gestart met een gezellig ontbijt in iedere klas. De tafels mooi gedekt en natuurlijk allemaal lekkere dingen die iedereen van thuis had meegenomen. Daarna werden er in de klassen spelletjes gespeeld, kerstbingo, kleuren enz. Er was nog genoeg ontbijt over om te lunchen. In de hal kwamen we samen om samen ons schoollied : “het kerstfeest kan beginnen” samen te zingen. Groep 7 vertelde dat ze kerstkaarten die we eerder die week gemaakt hadden naar het verpleeghuis hadden gebracht. Daar waren de mensen heel blij mee. We hebben het eten dat over was ’s middags naar het Leger des Heils gebracht. Ook die waren er blij mee. En nu gaan we genieten van 2 weken kerstvakantie.