Kinderboekenweek “lekker eigenwijs” VW

Op woensdag 2 oktober was de opening van de Kinderboekenweek. Het thema van dit jaar is “lekker eigenwijs”. Daarom mochten alle kinderen “lekker eigenwijs” naar school komen. Er waren kinderen die lekker in de pyjama kwamen, kinderen met gekke kapsel, joggingpakken, gekke sokken. We hebben van alles gezien. Daarnaast mochten wij lekker smullen van onze fruit en groente, want het was ook nog eens GRUITENDAG!!!

De dag erna hadden wij een husselmiddag. De kinderen van groep 1 t/m 8 werden gemengd en iedereen volgde vier activiteiten: dansje oefenen, voorlezen aan elkaar, boekenlegger maken en een boekenmemory. Het was een geslaagde middag, waarbij de kinderen elkaar goed geholpen hebben!

Binnenkort zullen wij ook nog een bezoekje aan de bieb brengen en daar gaan wij ook verschillende activiteiten uitvoeren.