Filmgala groep 8 BW

Maandag 1 juli was het dan eindelijk zover. Na weken filmen en voor onze LIO, meester Jasper, monteren, geluiden bijwerken, foto’s en berichten van ouders als verrassing toevoegen enz enz. Wat een werk…. maar wat een resultaat. Een super leuke film waarin iedereen zijn rol met verve speelde. De complimenten en aan het applaus te horen was de hele zaal het daarmee eens. Na afloop was er nog een drankje en chipje aan de zijkant van de school. Alle kinderen hebben de film op een usb stick mee naar huis gekregen als herinnering. Ook was er nog een jaarboek waarin iedereen iets over zichzelf schreef. We gaan elkaar missen.