Carnaval op de VW

Het laatste jaar dat wij carnaval mogen vieren op het Bernardinus college. De afgelopen weken hebben alle groepen flink liggen “friekelen”. En waren onze werkjes te bewonderen in verschillende etalages in Heerlen centrum. Er was een tekenwedstrijd voor groep 3 en 4. Groep 5 mocht naar de optochthal om alle carnavalswagens te bewonderen, groep 6 maakte ene bezoek aan de Schelmentoren en groep 7 speelde een spel in de klas. Met dank aan de Winkbülle die dit voor ons mogelijk maakte.
En toen.. was het carnaval op school. In de klassen werd een modeshow gehouden om alle prachtige kostuums te bewonderen. In het auditorium mochten wij kijken naar optredens van de verschillende groepen. Daarnaast kregen wij ook nog bezoek van jeugdprins Youri en het bloemenmeisje Elin. Springen en Hossen was het motto, dit hebben wij dan ook volop gedaan. De bovenbouw speelde nog een carnavalsbingo waarbij ze goed moesten luisteren naar verschillende carnavalsnummers en natuurlijk waren er ook leuke prijsje te winnen. Het was een leuke en gekke dag. Alaaf!!